Strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej X
Blogi eksperckie Aktualności Atrakcje Destynacje Wiedza Katalog firm Kontakt Mapa serwisu Rejestracja Logowanie
EventMapa.pl - Twój przewodnik po eventach
Lupa  

szukaj informacji     szukaj firmy
Baner
 

 

Czym jest efekt WOW w eventach i jak go osiągnąć? – czyli SBE kontynuuje cykl debat branżowych

Autor: EventMapa.pl 2015-03-03 19:21:00
 

Stowarzyszenie Branży Eventowej zaprosiło przedstawicieli polskiego rynku eventowego do Teatru Kamienica na kolejną odsłonę cyklu debat branżowych. Tym razem dyskutowano o tzw. efekcie WOW w eventach, jego definicji i sposobach jego uzyskania.

W debacie wzięli udział przedstawiciele agencji, zleceniodawców oraz branżowego magazynu MICE Poland. Dyskusję poprowadził Andrzej Jacaszek, wydawca Harvard Business Review Polska. W spotkaniu wzięło udział niemal 200 osób, bezpośrednio lub pośrednio związanych zawodowo z realizacją projektów eventowych. Podczas debaty ogłoszono również dołączenie Teatru Kamienica do Stowarzyszenia Branży Eventowej jako członka reprezentującego lokalizacje eventowe. Spotkanie odbyło się 23 lutego br.

SBE 1_D

Debata zatytułowana „Czym jest efekt WOW w eventach i jak go osiągnąć?” była pierwszą w tegorocznym cyklu debat SBE. Zaproszeni goście mieli możliwość zapoznania się z różnymi punktami widzenia na tzw. efekt WOW – zarówno prezentowanym przez agencje, jak i ich klientów. W debacie dyskusję na ten temat podjęli: Łukasz Deoniziak – Mea Group, Seweryn Jakubiec – IFINITY, Bartłomiej Juszczyk – Agencja Interaktywna ADWEB, Anna Łukasik – MICE Poland, Agnieszka Majkowska – Prudential Polska oraz Agnieszka Sołtysiak – Endorfina Events. Debatę poprowadził Andrzej Jacaszek z Harvard Business Review Polska.

Uczestnicy debaty zgodnie potwierdzili, że nie istnieje jedna i jednoznaczna definicja tzw. efektu WOW, bowiem zależy on od oczekiwań odbiorców, wszyscy jednak zgodnie stwierdzili, że jego budowanie polega na umiejętności zaskoczenia uczestników eventu, stworzenia pomysłu, który zapadnie w pamięć, a także ogólnego wrażenia, które zbuduje pozytywny odbiór realizowanego wydarzenia. Próby definiowania efektu WOW zmierzały w kierunku określenia go jako elementu działającego na emocje odbiorcy, chwytającego za serce i pozostawiającego niezatarte wrażenie na długi czas.

SBE 2_D

Pierwsza debata w 2015 roku była częścią cyklu, w ramach którego w roku ubiegłym odbyły się kolejno spotkania zatytułowane: „Miejsce eventu wśród narzędzi marketingowych” (kwiecień 2014), „Wybór lokalizacji jako strategiczny punkt planowania eventu” (wrzesień 2014), „Trendy w spotkaniach świątecznych w 2014 roku” (wrzesień 2014).

Debaty branżowe są doskonałą okazją do dzielenia się wiedzą i doświadczeniami pomiędzy podmiotami działającymi na lokalnym rynku eventowym. Z każdym kolejnym spotkaniem dostrzegamy coraz większe zainteresowanie naszymi debatami. Staramy się dobierać tematy w taki sposób, by każdy z uczestników mógł wynieść z prowadzonych dyskusji coś wartościowego dla siebie. W bieżącym roku mamy w planach kolejne spotkania i następne ciekawe tematy – powiedziała Marta Dunin-Michałowska, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej i Prezes Mea Group.

SBE 3_D

Podczas spotkania, które odbyło się w Teatrze Kamienica, ogłoszono jednocześnie, że obiekt wstąpił w poczet członków Stowarzyszenia Branży Eventowej, zasilając szeregi zrzeszonych w SBE lokalizacji eventowych. Usytuowany w Alei Solidarności Teatr Kamienica jest miejscem przystosowanym do organizacji różnego rodzaju wydarzeń – od spotkań biznesowych przez jubileusze, bankiety i okolicznościowe gale, po konferencje i szkolenia. Do dyspozycji organizatorów eventów jest dwa tysiące metrów kwadratowych klimatycznych, secesyjnych wnętrz kamienicy oraz trzy sceny: Scena Oficyna, Scena Parter oraz Scena Piwnica Warsza z pełnym zapleczem multimedialnym i cateringowym. Atutami tego miejsca są także wygodne położenie w centrum miasta (przy Placu Bankowym), własna restauracja z autorską kuchnią, możliwość wzbogacenia imprezy jednym ze spektakli z repertuaru Teatru, doradztwo w zakresie organizacji wydarzenia oraz jego kompleksowa obsługa. Kamienica jest także jedynym teatrem, na scenie którego może stanąć samochód – wszystko za sprawą windy o pięciotonowym udźwigu.

Od początku 2015 roku do Stowarzyszenia Branży Eventowej przystąpiło 5 firm – 4 lokalizacje i 1 agencja, a w grudniu 2014 – 1 lokalizacja i 1 podwykonawca.


Źródło: PR








Komentarze użytkowników

 

Brak komentarzy

Aby dodać komenatarz należy się zalogować.
 

Najchętniej czytane


Zapowiedzi








powrót do góry ↑

Organizacja konferencji

© eventmapa.pl All rights reserved.

realizacja:Agencja Interaktywna zets.pl
Katalog firm

W naszym katalogu znajduje się 3069 firm z branży! Dołącz do nas!

Partnerzy
  • SBE
    Stowarzyszenie Branży Eventowej, nowa organizacja mająca na celu zintegrowanie środowiska branżowego, wypracowanie standardów współpracy oraz edukację branży eventowej.
  • Strony internetowe
    Najlepszą wizytówką dla Agencji zets.pl, którą z przyjemnością możemy Państwu polecić jest to jak wygląda i jak działa nasz wortal EventMapa.pl
  • Blog
    Blog prowadzony przez Rafała Mrzygłockiego z firmy Aram, dotyczy głównie oprawy audio-wizualnej imprez oraz programów TV, polecamy.
  • SOIT
    Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel to organizacja zrzeszająca profesjonalistów, których wspólnym celem jest propagowanie wiedzy o incentive travel.
  • HR Standard
    HRstandard.pl to portal skierowany do profesjonalistów zainteresowanych szeroko rozumiana branżą HR. To rzetelne źródło informacji o rynku pracy i sprawdzonych metodach zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Marketingowiec
    Marketingowiec.pl to serwis skierowany do osób zawodowo związanych z obszarem marketingu, sprzedaży, mediów oraz public relations.
  • Event
    Targi Event to prezentacja produktów, technologii, usług i kompleksowych rozwiązań dla organizacji koncertów, konferencji, wydarzeń sportowych, kulturalnych i innego rodzaju eventów.
  • Sale biznesowe
    SaleBiznesowe.pl to ogólnopolski portal zawierający kompleksowe informacje o obiektach, w których można zorganizować konferencje, szkolenia, spotkania biznesowe, ale także bankiety.
  • GCB
    Gdańsk Convention Bureau to miejskie biuro kongresów.Głównym zadaniem GCB jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w regionie.
  • ITM
    W dniach 24-26 stycznia 2013 roku w Centrum Expo XXI w Warszawie odbędzie się III edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych ITM Warsaw.
  • Miejsca
    Miejsca godne polecenia to multimedialny informator turystyczny.
  • Pure Mind
    PureMind to szkolenia specjalistyczne na najwyższym poziomie, oparte o rzetelną wiedzę i doświadczenie najlepszych w Polsce ekspertów i praktyków biznesu.
  • www.eventplatforma.pl
    www.eventplatforma.pl to platforma informacyjna w całości dedykowana branży event. Głównym założeniem serwisu jest dostarczanie informacji oraz promowanie krajowych usług eventowych.

Polecamy: imprezy integracyjne dla firm imprezy firmowe incentive organizacja eventów organizacja imprez firmowych organizacja konferencji