Strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej X
Blogi eksperckie Aktualności Atrakcje Destynacje Wiedza Katalog firm Redakcja Mapa serwisu Rejestracja Logowanie
EventMapa.pl - Twój przewodnik po eventach
Lupa  

szukaj informacji     szukaj firmy
Baner
 

 

Nowoczesne stoiska targowe



Jeżeli miałeś kiedyś okazję odwiedzić imprezę targowa za naszą zachodnią granicą, można się zachłysnąć poziomem technologicznym stoisk targowych tam budowanych.

Praktycznie każda firma próbuje stworzyć nowoczesne przyciągające wzrok klientów stoisko zlecając projektantom wymyślanie coraz to bardzie nowatorskich rozwiązań i zabudów.

 


W krajobraz nowoczesnego stoiska na stałe wpisały się już plazmy oraz różnego rodzaju telebimy, na którym można zaprezentować działające produkty, swoje realizacje a także filmy i prezentacje. Duży obraz to bardzo ważny element stoiska, szczególnie dla firmy, która nie zawsze może pokazać wszystkie swoje produkty na stoisku. Dzięki ekranom możemy zaprezentować swoje realizacje, sprzęt lub w ciekawym i przyciągającym uwagę filmem lub prezentacją zainteresować zwiedzających.

Jednak telebimy to nie wszystko.

Wchodząc na hale targową, w pierwszej kolejności wzrok przyciągają fenomenalne stoiska, zaprojektowane i wybudowane z wykorzystaniem najnowszych technologii multimedialnych i oświetleniowych. Ich właściciele doskonale wiedzą, że aby móc nawiązać relacje biznesowe musimy przyciągnąć czymś potencjalnego klienta i tym czymś są nietuzinkowe wyróżniające się multimedialne stoiska.

Z zasady chodząc po targach nie damy rady zatrzymać się na każdym stoisku i poświęcić wystarczająco dużo czasu na to aby zapoznać się z ofertą danej firmy. Wybieramy więc te które podświadomie wydają nam się atrakcyjne. Rzadko już spotykane stoiska z okta-normy traktujemy z mniejszym zainteresowaniem niż nawet nieduże stoisko, które jest w ciekawy sposób zaprojektowane i zaaranżowane. Zatrzymujemy się tam choćby dlatego aby nie pominąć czegoś co może być hitem. Zatem cel wystawcy został osiągnięty, co prawda stoisko kosztowało go drożej niż proste stoisko konkurenta ale w ciągu tych 3 dni jego stoisko odwidziało 3 krotnie więcej potencjalnych klientów niż konkurenta – przyszli bo zainteresowali się samym stoiskiem, a to już jest połowa sukcesu.

Czym zatem wyróżniają się stoiska i w jaki sposób zachodnie firmy próbują się wyróżnić?

Stosuje się do tego różnorodne rozwiązania multimedialne, diodowe i oświetleniowe, które pozwalają tworzyć „żywe” mieniące się w barwach firmy ściany, podłogi itp. Zamiast ścianek z płyty paździerzowej stosuje się "zastawki multimedialne", zamiast małych plazm stosuje się ekrany diodowe, na podłodze układa się interaktywną podłogę diodową, która zmienia kolor i wyświetla wizualizacje kiedy na nią wejdziemy.

Do tego dochodzą systemy zarządzenia obrazem, które umożliwiają synchroniczne wyświetlanie na różnych nośnikach wcześniej przygotowanych materiałów audio-wizualnych. Nie możemy też zapominać o rozwiązaniach takich jak FogScreen, ekran mgielny przez który można przejść. Emituje on ścianę suchej mgły na której można wyświetlać projekcję video i laserowe, może też być interaktywny. Jego niewątpliwą zaletą jest to, że jest tak niesamowity że ludzie zatrzymują się przy nim żeby zobaczyć coś czego jeszcze nie widzieli.

To wszystko bardzo odróżnia stoisko firmy od nawet najbardziej ciekawych architektonicznie stoisk zbudowanych na zamówienie ale bazujących wyłącznie na kilku plazmach i tradycyjnym oświetleniu stosowanym w wystawiennictwie.

Multimedia pozwolą stworzyć stoisko które będą podziwiali zwiedzający i na tle którego będą robili sobie zdjęcia i w końcu takie którego handlowcy wrócą z największa ilością wizytówek, które mogą zamienić się na kontrakty.

Jeżeli zatem wydaje Ci się, że aby obecność na tragach była sukcesem wystarczy zwykłe stoisko, jesteś w błędzie. Dla Ciebie liczy się ile osób odwiedziło Twoje stoisko a nie ile osób odwiedziło całe targi – warto zatem rozważyć zastosowanie nowoczesnych technologii audio-wizualnych i diodowych projektując kolejne stoisko firmowe. Na koniec warto też wspomnieć że wszystkie te technologie są dostępne w Polsce!


Autor: Rafał Mrzygłocki

Autor jest prezesem firmy ARAM, zajmującej się dostarczaniem i projektowaniem rozwiązań multimedialnych









Komentarze użytkowników

 

Aby dodać komenatarz należy się zalogować.
 

powrót do góry ↑

Organizacja konferencji

© eventmapa.pl All rights reserved.

realizacja:Agencja Interaktywna zets.pl
Katalog firm

W naszym katalogu znajduje się 2934 firm z branży! Dołącz do nas!

Partnerzy
  • SBE
    Stowarzyszenie Branży Eventowej, nowa organizacja mająca na celu zintegrowanie środowiska branżowego, wypracowanie standardów współpracy oraz edukację branży eventowej.
  • Strony internetowe
    Najlepszą wizytówką dla Agencji zets.pl, którą z przyjemnością możemy Państwu polecić jest to jak wygląda i jak działa nasz wortal EventMapa.pl
  • Blog
    Blog prowadzony przez Rafała Mrzygłockiego z firmy Aram, dotyczy głównie oprawy audio-wizualnej imprez oraz programów TV, polecamy.
  • SOIT
    Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel to organizacja zrzeszająca profesjonalistów, których wspólnym celem jest propagowanie wiedzy o incentive travel.
  • HR Standard
    HRstandard.pl to portal skierowany do profesjonalistów zainteresowanych szeroko rozumiana branżą HR. To rzetelne źródło informacji o rynku pracy i sprawdzonych metodach zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Marketingowiec
    Marketingowiec.pl to serwis skierowany do osób zawodowo związanych z obszarem marketingu, sprzedaży, mediów oraz public relations.
  • Event
    Targi Event to prezentacja produktów, technologii, usług i kompleksowych rozwiązań dla organizacji koncertów, konferencji, wydarzeń sportowych, kulturalnych i innego rodzaju eventów.
  • Sale biznesowe
    SaleBiznesowe.pl to ogólnopolski portal zawierający kompleksowe informacje o obiektach, w których można zorganizować konferencje, szkolenia, spotkania biznesowe, ale także bankiety.
  • GCB
    Gdańsk Convention Bureau to miejskie biuro kongresów.Głównym zadaniem GCB jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w regionie.
  • ITM
    W dniach 24-26 stycznia 2013 roku w Centrum Expo XXI w Warszawie odbędzie się III edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych ITM Warsaw.
  • Miejsca
    Miejsca godne polecenia to multimedialny informator turystyczny.
  • Pure Mind
    PureMind to szkolenia specjalistyczne na najwyższym poziomie, oparte o rzetelną wiedzę i doświadczenie najlepszych w Polsce ekspertów i praktyków biznesu.

Polecamy: imprezy integracyjne dla firm imprezy firmowe incentive organizacja eventów organizacja imprez firmowych organizacja konferencji