Strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej X
Blogi eksperckie Aktualności Atrakcje Destynacje Wiedza Katalog firm Kontakt Mapa serwisu Rejestracja Logowanie
EventMapa.pl - Twój przewodnik po eventach
Lupa  

szukaj informacji     szukaj firmy
Baner
 

 

Nadmuchaj swoją reklamę!



Najbardziej popularnymi figurami pneumatycznymi wykorzystywanymi do celów reklamowych są balony, bramy i namioty. Wynika to z ceny i prostoty ich konstrukcji. Coraz częściej klienci doceniają też bardziej kreatywne, autorskie figury.

Zwiększająca się ilość „dmuchańców” na event'ach wymusza konieczność wyróżnienia się w sposób inny niż tylko wielkością balonu czy krzykliwymi kolorami. Szansą stają się niestandardowe figury dmuchane, które są w stanie wywołać prawdziwy efekt „wow”. Często zaskakują, budzą podziw i uśmiech na twarzy. A to najlepsza droga do budowania pozytywnych skojarzeń z daną marką w świadomości odbiorców, a przy tym okazja do podniesienia estetyki coraz bardziej zatłoczonej i nudnej przestrzeni reklamowej.
 
_D 

Aby jednak figury pneumatyczne dobrze spełniały swoją funkcję podczas imprez outdoorowych, musi zostać spełnionych kilka warunków. Trzy kluczowe z nich to:

Estetyka

Pierwszą z najważniejszych rzeczy dotyczących reklamowych pneumatyków jest ich estetyka. Niestety w tej materii bardzo łatwo natknąć się na kicz, zwłaszcza w przypadku kreatywnych figur. Przed wyborem firmy, której chcemy powierzyć zaprojektowanie i wykonanie niestandardowej figury, warto dokładnie przyjrzeć się jej portfolio oraz wizualizacjom produktów, które wykonała do tej pory. – Nie każdy producent pneumatyków ma w swoim zespole prawdziwego artystę-designera. Przeważnie są to „rzemieślnicy”, potrafiący jedynie obsługiwać odpowiednie programy graficzne, lecz niemający zmysłu artystycznego – tłumaczy Katarzyna Bazyl, creative director w firmie Clevair, zajmującej się produkcją figur pneumatycznych i stelażowych. Pneumatyki, aby dobrze spełniały swoją funkcję nośnika reklamy, nie mogą wyglądać tandetnie. Proporcjonalna bryła, realistyczne tekstury i jakość wykonania są gwarancją przyciągnięcia uwagi ich odbiorców.

Bezpieczeństwo

Jest absolutnym wymogiem dotyczącym każdej figury dmuchanej. Przy wyborze pneumatyków należy zwracać uwagę na detale. Nawet tak proste konstrukcje jak balony, mogą ukrywać mankamenty groźne dla zdrowia i życia ludzi. Przykładem takiego zagrożenia może być kratka zabezpieczająca otwór wlotowy wentylatora. – Często spotka się kratki wykonane z plastiku, które dla producentów są tanie w zakupie, natomiast podczas eksploatacji często się łamią i przestają spełniać swoją ochronną funkcję. To z kolei oznacza odsłonięcie wirujących łopatek wiatraka i powstanie potencjalnego zagrożenia dla ludzi, a zwłaszcza dzieci, które mogą włożyć tam rękę – mówi Katarzyna Bazyl. Dlatego wentylator powinien być bezwzględnie zabezpieczony kratką wykonaną ze stali.
 
_D 

Trwałość

Trwałość dmuchanych konstrukcji zależy przede wszystkim od jakości użytego do ich produkcji materiału. Tkaniny nie da się sprawdzić przed zakupem, jednak cena nośnika może w dużej mierze sugerować jego jakość. Tani produkt jest sygnałem dla kupującego, że producent raczej nie wykorzystał najlepszego materiału. Bardzo ważna jest także trwałość zadruku. – W naszej opinii najlepsze efekty daje druk lateksowy. Technologia takiego druku daje możliwość uzyskania niezwykle wyraźnych kolorów i estetycznego zadruku w zestawieniu z dużą odpornością zadruku na warunki zewnętrzne, a także na pracę figury w czasie eksploatacji – mówi Katarzyna Bazyl. Druk lateksowy cechuje się szeroką gamą przejść tonalnych oraz niezwykle wyraźnym oddaniem kolorów. Atramenty lateksowe tworzone są na bazie wody, co sprawia, że wydruki z ich wykorzystaniem są bezwonne oraz praktycznie obojętne dla środowiska naturalnego. Poza tym w ten sposób uzyskuje się żywsze kolory, a zadruk jest trwalszy niż najbardziej popularny twardy solwent. Wydruki mają także dużą rozdzielczość, dzięki czemu nadają się do ekspozycji nawet z bardzo bliska.

Warto zwrócić także uwagę na laminację, która zwiększa żywotność i odporność zadruku na blaknięcie i promienie UV. Nie każdy producent ma ją w swojej ofercie lub jest to opcja dodatkowo płatna. – W naszej opinii laminacja jest absolutnie niezbędna w przypadku narażonych na czynniki atmosferyczne figur pneumatycznych bez względu na stosowaną technologię druku – dodaje Katarzyna Bazyl.
 
_D 








Komentarze użytkowników

 

Brak komentarzy

Aby dodać komenatarz należy się zalogować.
 

powrót do góry ↑

Organizacja konferencji

© eventmapa.pl All rights reserved.

realizacja:Agencja Interaktywna zets.pl
Katalog firm

W naszym katalogu znajduje się 3078 firm z branży! Dołącz do nas!

Partnerzy
  • SBE
    Stowarzyszenie Branży Eventowej, nowa organizacja mająca na celu zintegrowanie środowiska branżowego, wypracowanie standardów współpracy oraz edukację branży eventowej.
  • Strony internetowe
    Najlepszą wizytówką dla Agencji zets.pl, którą z przyjemnością możemy Państwu polecić jest to jak wygląda i jak działa nasz wortal EventMapa.pl
  • Blog
    Blog prowadzony przez Rafała Mrzygłockiego z firmy Aram, dotyczy głównie oprawy audio-wizualnej imprez oraz programów TV, polecamy.
  • SOIT
    Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel to organizacja zrzeszająca profesjonalistów, których wspólnym celem jest propagowanie wiedzy o incentive travel.
  • HR Standard
    HRstandard.pl to portal skierowany do profesjonalistów zainteresowanych szeroko rozumiana branżą HR. To rzetelne źródło informacji o rynku pracy i sprawdzonych metodach zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Marketingowiec
    Marketingowiec.pl to serwis skierowany do osób zawodowo związanych z obszarem marketingu, sprzedaży, mediów oraz public relations.
  • Event
    Targi Event to prezentacja produktów, technologii, usług i kompleksowych rozwiązań dla organizacji koncertów, konferencji, wydarzeń sportowych, kulturalnych i innego rodzaju eventów.
  • Sale biznesowe
    SaleBiznesowe.pl to ogólnopolski portal zawierający kompleksowe informacje o obiektach, w których można zorganizować konferencje, szkolenia, spotkania biznesowe, ale także bankiety.
  • GCB
    Gdańsk Convention Bureau to miejskie biuro kongresów.Głównym zadaniem GCB jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w regionie.
  • ITM
    W dniach 24-26 stycznia 2013 roku w Centrum Expo XXI w Warszawie odbędzie się III edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych ITM Warsaw.
  • Miejsca
    Miejsca godne polecenia to multimedialny informator turystyczny.
  • Pure Mind
    PureMind to szkolenia specjalistyczne na najwyższym poziomie, oparte o rzetelną wiedzę i doświadczenie najlepszych w Polsce ekspertów i praktyków biznesu.
  • www.eventplatforma.pl
    www.eventplatforma.pl to platforma informacyjna w całości dedykowana branży event. Głównym założeniem serwisu jest dostarczanie informacji oraz promowanie krajowych usług eventowych.

Polecamy: imprezy integracyjne dla firm imprezy firmowe incentive organizacja eventów organizacja imprez firmowych organizacja konferencji