Strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej X
Blogi eksperckie Aktualności Atrakcje Destynacje Wiedza Katalog firm Kontakt Mapa serwisu Rejestracja Logowanie
EventMapa.pl - Twój przewodnik po eventach
Lupa  

szukaj informacji     szukaj firmy
Baner
 

Miejsce:
Tokio
Kategoria:
miasto
Państwo:
Japonia
Lokalizacja:
Pokaż na mapie
 

Tokio zachwyca różnorodnością



Zabytkowe świątynie, stylowe parki, tradycja, kultura, ale także nowoczesna infrastruktura, technologie oraz… słynne bary karaoke. Położone nad Oceanem Spokojnym Tokio proponuje ciekawą ofertę dla gości MICE.

Będąc w Tokio, nawet przez kilka dni, nie sposób się nudzić. Miasto składa się z wielu dzielnic, z których każda posiada swoje centrum. Każda utrzymana jest w nieco innym klimacie, dzięki czemu turyści mogą poczuć się tak, jak gdyby zwiedzali kilka miejscowości jednocześnie. 

Obowiązkowym punktem każdej wizyty w Tokio jest Pałac Cesarski (rezydencja cesarza Japonii), umieszczony w centralnej części miasta. Otaczają go rozległe ogrody, wszystko utrzymane jest w iście japońskim stylu. Część całego kompleksu jest udostępniona dla zwiedzających. Warto także wybrać się też do Sanktuarium Meiji (w dzielnicy Shinjuku), wejść na taras widokowy Tokyo Metropolitan Government Building, przynajmniej z daleka zobaczyć przyciągający tłumy Rainbow Bridge (Most Tęczowy) oraz spędzić wieczór w handlowo-rozrywkowej dzielnicy Shibuya. To oczywiście zaledwie niewielki wycinek, z szerokiego wachlarza najważniejszych atrakcji turystycznych japońskiej stolicy. Dodatkowymi, ciekawymi punktami, jakie można wpleść w scenariusze programów incentive w Tokio są m.in. udział w tradycyjnej ceremonii parzenia japońskiej herbaty (co naturalne, połączonej z degustacją), pokaz produkcji słynnych w całej Japonii plastikowych modeli imitujących potrawy (wykorzystywane są niemal we wszystkich miejscowych restauracjach) czy udział w walce sumo. Do popularnych zajęć teambuildingowych zaliczają się m.in. warsztaty origami, rolowania sushi i sadzenia drzewek bonsai.  
 
_D 

Istotną kwestią z punktu widzenia organizatorów incentive będzie na pewno fakt, że Tokio może pochwalić się infrastrukturą hotelową i konferencyjną na najwyższym poziomie. To biznesowe centrum Japonii, ale także jedno z najczęściej odwiedzanych miast w całym regionie (nie tylko przez biznesmenów, ale także przez delegacje rządowe). Z tego powodu od dawna inwestowano tam w odpowiednie venue, które potrafią sprostać wysokim wymaganiom gości VIP. Według danych zaprezentowanych przez Union od International Associations (UIA), w 2014 r. w Tokio odbyło się 228 dużych, międzynarodowych kongresów, co uplasowało japońską stolicę na szóstym miejscu w skali światowej. Znajduje się tam ok. 98 tys. pokoi w hotelach trzy-, cztero- i pięciogwiazdkowych – zarówno butikowych, jak i należących praktycznie do wszystkich dużych, światowych sieci. Ofertę hotelowych sal konferencyjnych (większość obiektów je posiada) uzupełniają jeszcze centra konferencyjne i kongresowe (m.in. Tokyo Big Sight, Tokyo International Forum, Hikarie Hall, Tokyo Fashion Town, Tokyo Midtown Hall & Conference, Toranomon Hills Forum). Największe z nich są w stanie pomieścić imprezy nawet dla kilku tysięcy uczestników.  

W samym Tokio jest także ponad 160 tys. restauracji, w tym najwięcej na świecie lokali mogących pochwalić się słynnymi gwiazdkami Michelin. Z pewnością każdy znajdzie tam coś dla siebie – w menu pojawiają się zarówno dania kuchni międzynarodowej, jak i typowo japońskie przysmaki. Poza tym, oprócz bardzo luksusowych miejsc, idealnych do przygotowania uroczystych kolacji dla najważniejszych klientów i partnerów handlowych, w całym mieście działa mnóstwo oryginalnych restauracji, których nie sposób znaleźć nigdzie indziej. Wykorzystanie ich, jest świetnym sposobem na uatrakcyjnienie programów dla grup. Wśród tego typu lokali na szczególną uwagę zasługuje m.in. Ninja (w dzielnicy Akasaka). Jak sama nazwa wskazuje, potrawy, konkretnie sushi, serwują tam wojownicy ninja, którzy dodatkowo zapraszają gości do obejrzenia pokazów walk i różnych intrygujących sztuczek. Efekt wzmacnia oryginalny wystrój – restauracja pogrążona jest w półmroku, który rozświetlają… same dania. Część z nich płonie, część dymi (m.in. za sprawą wykorzystania azotu). Kolejny ciekawy lokal – Alcatraz (w dzielnicy Shibuya) stylizowany jest na więzienie. Goście spożywają posiłki w celach – kraty, kajdany, a nawet więzienne pasiaki nadają penitencjarnego klimatu. Co więcej, istnieje możliwość wynajęcia aktorów, którzy wcielając się w postać strażników, starają się „uprzykrzyć” klientom czas i utrudnić spokojną konsumpcję. Oryginalnych propozycji, jakie przygotowani tokijscy restauratorzy, jest oczywiście znacznie więcej. Możliwości kreacji są więc bardzo szerokie.  
 
_D 

Do Tokio stosunkowo łatwo się dostać. Miasto obsługują dwa główne porty lotnicze – Haneda (w samym Tokio, w dzielnicy Ōta) oraz Narita, położona nieco dalej – ok. 65 km od centrum miasta (regularne połączenia kolejowe). Każdego tygodnia odlatuje z nich niemal 2 tys. samolotów do ponad stu miast na całym świecie. Latają tam wszyscy najważniejsi europejscy przewoźnicy, a od stycznia tego roku także Polskie Linie Lotnicze LOT. Z lotniska Chopina na warszawskim Okęciu do Tokio Narity można polecieć trzy razy w tygodniu – w środy, piątki i niedziele, a z powrotem w poniedziałki, czwartki i soboty. Podróż odbywa się Boeingiem 787 (Dreamliner), a lot trwa od 10,5 do 11,5 godziny. Ciekawą alternatywą może być także skorzystanie z oferty przewoźników z Bliskiego Wschodu (Qatar Airways, Emirates). Przelot można wtedy połączyć z krótkim zwiedzaniem Dubaju lub Dohy.  
 
_D 

W prowadzone przez miejscowe Convention Bureau działania, mające na celu promocję Tokio, jako atrakcyjnej destynacji dla turystów biznesowych włączyły się władze miasta. Silnie wspierają rozwój MICE w całej metropolii, czego wyraz dano w pięcioletnim planie rozwoju turystyki (na lata 2013-2017). Przemysł spotkań został tam uznany, za jedną z priorytetowych gałęzi turystycznych. Co w praktyce oznacza to dla organizatorów? Wsparcie merytoryczne, ale także liczne subwencje, jakie mogą oni otrzymać, jeżeli zdecydują się przygotować swoje wydarzenie w japońskiej stolicy. Wszystko to sprawia, że Tokio z roku na rok staje się coraz chętniej wybieraną destynacją – także przez klientów z Polski.  

Redakcja: EventMapa.pl

Ważny kontakt:

Business Events Team
Tokyo Convention & Visitors Bureau
6F, Nisshin Bldg., 346-6 Yamabuki-cho, Shinjuku-ku, Tokyo 162-0801, Japan
tel. +81 3 5579 2684
fax. +81 3 5579 2685
businessevents@tcvb.or.jp

Lokalne firmy PCO (wybór):

Adthree Publishing Co., Ltd. http://www.adthree.com/
Bilingual Group Ltd., www.bilingualgroup.co.jp
Congress Corporation, www.congre.com
Convention Linkage, Inc., www.c-linkage.co.jp
Convex Inc., www.convex.co.jp
DO Convention Inc., www.doc-japan.com
ICS Convention Design, Inc., www.ics-inc.co.jp
ILCC Co., Ltd., www.ilcc.com
ISS, Inc. www.issjp.com
Japan Convention Services, Inc., www.jcs-pco.com
JTB Corporate Sales Inc., www.jtbbwt.com
PCO Works, Inc., www.pcoworks.jp
Plando Japan, www.plando.co.jp
Simul International, Inc., www.simul.co.jp
Takumiya Ltd., www.takmy.co.jp
Toyo Agency, Inc., www.toyoag.co.jp

Lokalne firmy DMC (wybór):

Destination Asia Japan, www.destination-asia.com
EXO Travel Japan, www.exotravel.com
Hanatour Japan Co., Ltd., www.hanatourjapan.jp
Hankyu Travel International Co., Ltd., www.hankyu-travel.com
Japan Gray Line Co., Ltd., www.jgl.co.jp
JTB Global Marketing & Travel Inc., www.jtbgmt.com
KNT — Kinki Nippon Tourist Co.,Ltd. (Kintetsu International), www.dmcjapan-knt.com
Nippon Express Travel Co., Ltd., www.nittsu-ryoko.co.jp
Nippon Travel Agency Co., Ltd., www.ntainbound.com
The J Team Co., Ltd., www.thejteam.jp/
Tobu Top Tours Co.,Ltd., www.tobutoptours.co.jp
Tonichi Travel Service Co., Ltd., www.japan-coachman.com







Lokalizacja:





Komentarze użytkowników

 

Brak komentarzy

Aby dodać komenatarz należy się zalogować.
 

powrót do góry ↑

Organizacja konferencji

© eventmapa.pl All rights reserved.

realizacja:Agencja Interaktywna zets.pl
Katalog firm

W naszym katalogu znajduje się 3076 firm z branży! Dołącz do nas!

Partnerzy
  • SBE
    Stowarzyszenie Branży Eventowej, nowa organizacja mająca na celu zintegrowanie środowiska branżowego, wypracowanie standardów współpracy oraz edukację branży eventowej.
  • Strony internetowe
    Najlepszą wizytówką dla Agencji zets.pl, którą z przyjemnością możemy Państwu polecić jest to jak wygląda i jak działa nasz wortal EventMapa.pl
  • Blog
    Blog prowadzony przez Rafała Mrzygłockiego z firmy Aram, dotyczy głównie oprawy audio-wizualnej imprez oraz programów TV, polecamy.
  • SOIT
    Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel to organizacja zrzeszająca profesjonalistów, których wspólnym celem jest propagowanie wiedzy o incentive travel.
  • HR Standard
    HRstandard.pl to portal skierowany do profesjonalistów zainteresowanych szeroko rozumiana branżą HR. To rzetelne źródło informacji o rynku pracy i sprawdzonych metodach zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Marketingowiec
    Marketingowiec.pl to serwis skierowany do osób zawodowo związanych z obszarem marketingu, sprzedaży, mediów oraz public relations.
  • Event
    Targi Event to prezentacja produktów, technologii, usług i kompleksowych rozwiązań dla organizacji koncertów, konferencji, wydarzeń sportowych, kulturalnych i innego rodzaju eventów.
  • Sale biznesowe
    SaleBiznesowe.pl to ogólnopolski portal zawierający kompleksowe informacje o obiektach, w których można zorganizować konferencje, szkolenia, spotkania biznesowe, ale także bankiety.
  • GCB
    Gdańsk Convention Bureau to miejskie biuro kongresów.Głównym zadaniem GCB jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w regionie.
  • ITM
    W dniach 24-26 stycznia 2013 roku w Centrum Expo XXI w Warszawie odbędzie się III edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych ITM Warsaw.
  • Miejsca
    Miejsca godne polecenia to multimedialny informator turystyczny.
  • Pure Mind
    PureMind to szkolenia specjalistyczne na najwyższym poziomie, oparte o rzetelną wiedzę i doświadczenie najlepszych w Polsce ekspertów i praktyków biznesu.
  • www.eventplatforma.pl
    www.eventplatforma.pl to platforma informacyjna w całości dedykowana branży event. Głównym założeniem serwisu jest dostarczanie informacji oraz promowanie krajowych usług eventowych.

Polecamy: imprezy integracyjne dla firm imprezy firmowe incentive organizacja eventów organizacja imprez firmowych organizacja konferencji