Strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej X
Blogi eksperckie Aktualności Atrakcje Destynacje Wiedza Katalog firm Kontakt Mapa serwisu Rejestracja Logowanie
EventMapa.pl - Twój przewodnik po eventach
Lupa  

szukaj informacji     szukaj firmy
Baner
 

 

Blogi eksperckie

  • 3…2…1… Akcja!

    , 2016-08-06
    Po parku w centrum miasta biegają ludzie w przebraniach robotów wykonanych z kartonów i foli aluminiowej. W kawiarni na skwerze siedzi mężczyzna w stroju dinozaura, szybko klikając w klawiaturę laptopa. Alejką koło fontanny biegnie kobieta w kostiumie amazonki, dźwigająca worek balonów wypełnionych wodą. Co się dzieje, czy świat stanął na głowie?
    kategoria:   Event Marketing czytaj dalej...    |    0 komentarzy

  • Wiosenny „brandobus”, czyli czy miejski autobus może być cool?

    , 2015-06-02
    Z punktu widzenia nośnika treści, każdy z nas na pewno setki razy widział oklejony reklamą autobus. Jednak rzadko kiedy taki typ reklamy zapada nam w pamięci. Może czasami, kiedy wyjdzie z tego jakaś szczególnie ciekawa, kontekstowa reklama. W każdym razie zdecydowanie więcej jest tych „nudnych” reklam, na które nie zwracamy uwagi. Można powiedzieć, że temat jest już passe.
    kategoria:   Event Marketing czytaj dalej...    |    0 komentarzy

  • Event marketing czyli dedykowany program „na żywo”

    , 2013-07-03
    Event marketing jest prężnie rozwijającą się branżą, wiodącą formą promocji firm, marek produktów i idei. To kampanie prezydenckie, zloty Harley’owców czy Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. To imprezy związane z przedstawicielami władz i show biznesu, realizowane z rozmachem znajdujące odbicie w mediach całego świata.
    kategoria:   Event Marketing czytaj dalej...    |    0 komentarzy

  • Dlaczego lepiej podawać w briefach budżety?

    , 2013-06-19
    Brief bez budżetu czy z budżetem? Oto jest pytanie. Z punktu widzenia nie tylko agencji przygotowującej ofertę, ale także klienta, zdecydowanie lepiej jest podać choćby szacunkowe ramy finansowe planowanego eventu. Dlaczego? Poniżej przedstawiamy kilka argumentów.
    kategoria:   Event Marketing czytaj dalej...    |    1 komentarz

  • Majówka od innej strony

    , 2013-06-05
    Ten rok kalendarzowy obdarzył nas wyjątkowo dużą ilością długich weekendów, które możemy spędzić na relaksie i odpoczynku od pracy. Przyjęło się, że polska majówka to głównie grillowanie i słodkie lenistwo, jednak warto pamiętać, że dodatkowe wolne dni są związane z ważnymi świętami, które warto celebrować bez względu na to jaką formę wypoczynku wybraliśmy.
    kategoria:   Event Marketing czytaj dalej...    |    0 komentarzy

  • Dlaczego tak trudno czasami skojarzyć eventy z narzędziem biznesowym?

    , 2013-05-22
    Kiedyś eventy organizowane były na potrzeby wprowadzenia nowych marek, produktów. Potem nastąpiła era eventów jubileuszowych, podczas których firmy świętowały swoje sukcesy i obecność na naszym rynku. Jeszcze kilkanaście lat temu, kiedy mieliśmy tylko kilka agencji od tzw. wydarzeń specjalnych, eventy traktowane były jak swojego rodzaju forma sztuki, wisienki na torcie dużych kampanii mediowych.
    kategoria:   Event Marketing czytaj dalej...    |    0 komentarzy

  • Dlaczego NBA jest najlepiej zarządzaną marką sportową świata i co to ma wspólnego z eventami?

    , 2013-05-13
    NBA (National Basket Association) jest najlepszą ligą koszykarską świata – co do tego nie ma wątpliwości, ale to nie tylko amerykańsko-kanadyjska liga tej popularnej gry, to także najlepsza marka sportowa świata.
    kategoria:   Event Marketing czytaj dalej...    |    2 komentarze

  • Brief Eventowy - mity i fakty

    , 2013-03-25
    W branży eventowej powinno funkcjonować proste równanie. Jeżeli oczekujesz świetnej imprezy, napisz świetny brief! Określenie miejsca, terminu, grupy docelowej, jego celów i zakładanych efektów marketingowych to standard, a raczej fundament, bez którego nie da się stworzyć idealnego produktu. O tym, na szczęście, wiedzą już prawie wszyscy.
    kategoria:   Event Marketing czytaj dalej...    |    1 komentarz

  • Event czy magia-marketing?

    , 2012-08-29
    29 lat temu David Copperfield w świetle fleszy sprawił, że zniknęła Statua Wolności. Na oczach publiczności i telewidzów 93-metrowy kolos rozpłynął się w powietrzu, by chwilę później znów pojawić się na Liberty Island. Polscy fani iluzjonisty oczekiwali, że podobnie potraktuje nasz Pałac Kultury i Nauki podczas występów w 2001 roku. Ale co ma magia do marketingu?
    kategoria:   Event Marketing czytaj dalej...    |    0 komentarzy

  • Potop i inne nieszczęścia

    , 2011-05-10
    Nagła choroba gwiazdy, strajk powszechny, powódź czy żałoba narodowa – to tylko przykłady zdarzeń, które mogą zaskoczyć organizatorów eventów.
    kategoria:   Event Marketing czytaj dalej...    |    0 komentarzy

1 2 następne


 

Najchętniej czytane


Zapowiedzi








powrót do góry ↑

Organizacja konferencji

© eventmapa.pl All rights reserved.

realizacja:Agencja Interaktywna zets.pl
Katalog firm

W naszym katalogu znajduje się 3069 firm z branży! Dołącz do nas!

Partnerzy
  • SBE
    Stowarzyszenie Branży Eventowej, nowa organizacja mająca na celu zintegrowanie środowiska branżowego, wypracowanie standardów współpracy oraz edukację branży eventowej.
  • Strony internetowe
    Najlepszą wizytówką dla Agencji zets.pl, którą z przyjemnością możemy Państwu polecić jest to jak wygląda i jak działa nasz wortal EventMapa.pl
  • Blog
    Blog prowadzony przez Rafała Mrzygłockiego z firmy Aram, dotyczy głównie oprawy audio-wizualnej imprez oraz programów TV, polecamy.
  • SOIT
    Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel to organizacja zrzeszająca profesjonalistów, których wspólnym celem jest propagowanie wiedzy o incentive travel.
  • HR Standard
    HRstandard.pl to portal skierowany do profesjonalistów zainteresowanych szeroko rozumiana branżą HR. To rzetelne źródło informacji o rynku pracy i sprawdzonych metodach zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Marketingowiec
    Marketingowiec.pl to serwis skierowany do osób zawodowo związanych z obszarem marketingu, sprzedaży, mediów oraz public relations.
  • Event
    Targi Event to prezentacja produktów, technologii, usług i kompleksowych rozwiązań dla organizacji koncertów, konferencji, wydarzeń sportowych, kulturalnych i innego rodzaju eventów.
  • Sale biznesowe
    SaleBiznesowe.pl to ogólnopolski portal zawierający kompleksowe informacje o obiektach, w których można zorganizować konferencje, szkolenia, spotkania biznesowe, ale także bankiety.
  • GCB
    Gdańsk Convention Bureau to miejskie biuro kongresów.Głównym zadaniem GCB jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w regionie.
  • ITM
    W dniach 24-26 stycznia 2013 roku w Centrum Expo XXI w Warszawie odbędzie się III edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych ITM Warsaw.
  • Miejsca
    Miejsca godne polecenia to multimedialny informator turystyczny.
  • Pure Mind
    PureMind to szkolenia specjalistyczne na najwyższym poziomie, oparte o rzetelną wiedzę i doświadczenie najlepszych w Polsce ekspertów i praktyków biznesu.
  • www.eventplatforma.pl
    www.eventplatforma.pl to platforma informacyjna w całości dedykowana branży event. Głównym założeniem serwisu jest dostarczanie informacji oraz promowanie krajowych usług eventowych.

Polecamy: imprezy integracyjne dla firm imprezy firmowe incentive organizacja eventów organizacja imprez firmowych organizacja konferencji