Strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej X
Blogi eksperckie Aktualności Atrakcje Destynacje Wiedza Katalog firm Kontakt Mapa serwisu Rejestracja Logowanie
EventMapa.pl - Twój przewodnik po eventach
Lupa  

szukaj informacji     szukaj firmy
Baner
 

 

Event pod znakiem whisky kolekcjonerskiej



Autor: EventMapa.pl

Okazja do spróbowania czegoś unikalnego, niedostępnego na szerokim rynku, to bez wątpienia gwarant prestiżu, przynoszący pożądaną wartość dodaną. Z tego powodu organizatorzy wielu eventów decydują się na wprowadzenie do programów swoich imprez różnego rodzaju degustacji. W tej roli świetnie sprawdza się kolekcjonerska, szkocka whisky.

Ostatnimi czasy trunki z gatunku whisky cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Spora część klientów poszukuje na rynku lepszych jakościowo i droższych alkoholi – znacznie częściej w odcieniach „brązu”, niż bezbarwnych. Wynika to z wielu czynników, m.in. z większej dostępności na rynku nowych rodzajów whisky, rozwijającej się świadomości picia przez Polaków alkoholi wyższej klasy, czy po prostu zwykłej ciekawości. – Szkocka whisky, zgodnie ze swoją naturą i historią (z łaciny „aqua vitae”, co oznacza „wodę życia”) niesie w sobie wiele radości, sprzyja rozwijaniu relacji, dodaje spotkaniom firmowym wigoru, wzmaga zaangażowanie uczestników – mówi Mariusz Gładkiewicz event specjalist w firmie FSWO oraz ambassador Scotch Malt Whisky Society w Polsce. W tym miejscu pojawia się jednak pytanie, po co w czasie eventów, warto wykorzystać kolekcjonerską whisky, skoro na rynku dostępnych jest mnóstwo innych, bardziej powszechnych gatunków tego trunku. – Warto spojrzeć na to przez pryzmat jakości, klasy alkoholu. Przykładowo, wszystkie butelki pochodzące z The Scotch Malt Whisky Society, to limitowane edycje whisky single malt, czyli pojedynczego słodu jęczmiennego z jednej destylarni. Ponieważ dojrzewają w jednej beczce (single cask), każda z whisky jest unikatowa, a butelki są oznaczane zgodnie z kodami destylarni i numerami beczki, z których pochodzą. Wysoka zawartość alkoholu (tzw. strenght cask czyli moc beczki), szeroki wachlarz smaków i naturalnych aromatów sprawiają, że po jej spróbowaniu można usłyszeć „wow”, co to jest, takiej jeszcze nie znam – mówi Mariusz Gładkiewicz.
 
_D 

Na wspomniany efekt „wow” wpływa także proces filtrowania kolekcjonerskiej whisky. Otóż nie jest ona filtrowana na zimno (non chill-filtered), jak większość innych tego typu trunków dostępnych na rynku. W efekcie tego sposobu filtrowania, kiedy dodamy do whisky trochę wody lub lodu, staje się mętna. To normalny objaw, świadczący o wysokiej jakości destylatu.

Wersje kolekcjonerskie whisky, dostępne są jedynie dla członków Scotch Malt Whisky Society i trudno ją  nabyć na szerokim rynku. Uczestnicy prezentacji kolekcjonerskiej whisky, postrzeganej jako produkt wysokiej jakości, mogą mieć podobne skojarzenia odnośnie firmy, organizatora eventu. Podnosi to prestiż całej imprezy, a w konsekwencji również postrzegania marki zleceniodawcy. – Idąc dalej, sposób prowadzenia spotkania, prezentacji powinien być dostosowany do sytuacji. Warto wprowadzić uczestników w tematykę produkcji whisky, przekazać informacje dotyczące historii whisky i przeprowadzić konkursy, które na pewno dodadzą odrobiny rywalizacji uczestnikom takiej imprezy – mówi Mariusz Gładkiewicz. 
 
_D 

Do degustacji należy używać dedykowanych kieliszków lub szklanek do whisky kształcie tulipana. Mogą dodatkowo stanowić ciekawe pamiątki dla uczestników eventu – można na kieliszku nanieść logo firmy, okazję, termin czy miejsce spotkania. Cała prezentacja powinna, zostać przygotowana pod indywidualne oczekiwania klienta. Szeroki wachlarz możliwości personalizacji pokazów, daje pokaźne możliwości w kwestiach PR-owych i marketingowych.

Redakcja: EventMapa.pl







Komentarze użytkowników

 

Brak komentarzy

Aby dodać komenatarz należy się zalogować.
 

Najchętniej czytane


Zapowiedzi








powrót do góry ↑

Organizacja konferencji

© eventmapa.pl All rights reserved.

realizacja:Agencja Interaktywna zets.pl
Katalog firm

W naszym katalogu znajduje się 3077 firm z branży! Dołącz do nas!

Partnerzy
  • SBE
    Stowarzyszenie Branży Eventowej, nowa organizacja mająca na celu zintegrowanie środowiska branżowego, wypracowanie standardów współpracy oraz edukację branży eventowej.
  • Strony internetowe
    Najlepszą wizytówką dla Agencji zets.pl, którą z przyjemnością możemy Państwu polecić jest to jak wygląda i jak działa nasz wortal EventMapa.pl
  • Blog
    Blog prowadzony przez Rafała Mrzygłockiego z firmy Aram, dotyczy głównie oprawy audio-wizualnej imprez oraz programów TV, polecamy.
  • SOIT
    Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel to organizacja zrzeszająca profesjonalistów, których wspólnym celem jest propagowanie wiedzy o incentive travel.
  • HR Standard
    HRstandard.pl to portal skierowany do profesjonalistów zainteresowanych szeroko rozumiana branżą HR. To rzetelne źródło informacji o rynku pracy i sprawdzonych metodach zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Marketingowiec
    Marketingowiec.pl to serwis skierowany do osób zawodowo związanych z obszarem marketingu, sprzedaży, mediów oraz public relations.
  • Event
    Targi Event to prezentacja produktów, technologii, usług i kompleksowych rozwiązań dla organizacji koncertów, konferencji, wydarzeń sportowych, kulturalnych i innego rodzaju eventów.
  • Sale biznesowe
    SaleBiznesowe.pl to ogólnopolski portal zawierający kompleksowe informacje o obiektach, w których można zorganizować konferencje, szkolenia, spotkania biznesowe, ale także bankiety.
  • GCB
    Gdańsk Convention Bureau to miejskie biuro kongresów.Głównym zadaniem GCB jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w regionie.
  • ITM
    W dniach 24-26 stycznia 2013 roku w Centrum Expo XXI w Warszawie odbędzie się III edycja Międzynarodowych Targów Turystycznych ITM Warsaw.
  • Miejsca
    Miejsca godne polecenia to multimedialny informator turystyczny.
  • Pure Mind
    PureMind to szkolenia specjalistyczne na najwyższym poziomie, oparte o rzetelną wiedzę i doświadczenie najlepszych w Polsce ekspertów i praktyków biznesu.
  • www.eventplatforma.pl
    www.eventplatforma.pl to platforma informacyjna w całości dedykowana branży event. Głównym założeniem serwisu jest dostarczanie informacji oraz promowanie krajowych usług eventowych.

Polecamy: imprezy integracyjne dla firm imprezy firmowe incentive organizacja eventów organizacja imprez firmowych organizacja konferencji